Lite grejer
2013-03-23 / 13:15:00 / Annat kreativt

Tänkte lägga ut några bilder på några saker jag gjort i skolan hittills, men det kommer mer när jag fotat det.
 
 
 


Ett  dubbelsytt bälte med 3-fläta och mina initialer inpunsade i änden.
Bältet ska till min systers bättre hälft som tack för hjälp med massor av saker. Han är en snäll pöjk, den där.



En övning i upphöjt motiv, gjord av diverse spillbitar ur skräplådan.
Det ska vara ett plommonstop den har på sig, men jag har fått gissningar på hjärna, bajskorvar, detektivmössa osv. Jag tycker det ser ut lite som en cowboyhatt.
 
En pärm till ett A6-block med upphöjt motiv i form av en Nordsvensk som ser mer ut som en Shetlandsponny.
Den har även en pennhållare som även fungerar som stängningsanordning.
 
 
Inside view av blockhållaren, samt bjuder på en söt teckning av en renrasig P.R.E. i högform.
Här ser man också pennhållarna i båda ändar.
 
 
En sittdyna i nylon, symaskinsövning. Det här var bara ett mönster jag hittade på, men jag har fått förslag på bilar uppifrån, ljusstakar och 50-talstapet. Jag tycker det ser ut som björkar i höstskrud.

Nästa uppdate kommer bland annat innehålla en ful liten ryggsäck, en hel drös med armband, flätprover och en PUNG! I shit you not. Stay tuned!
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: