Julkort Preview
2012-12-19 / 21:50:00 / Jul

Ritat lite julkort.
 
Däremot vill jag inte att de ska ses på bloggen först, så jag lägger bara upp lite teasers här så länge, ordentliga foton på dem kommer efter jul.

Kanske blir lite bilder från själva julfirandet om jag kommer ihåg att ta med mig kameran.

Tomten tar sitt jobb på allvar.
 
 
 
 
 
Temat verkar ha blivit svart/grått, rött och blått. Tycker inte grönt känns så juligt egentligen, blått känns mer vinter än grönt. Blått som den klara vinterhimlen, blåskimrande snö osv.

Blått känns mer som kyla, luft och vatten.
 
Jag uppdaterar igen efter jul.

GOD JUL

1 Kommentarer
ovissheten:

Superfina kort!

Svar: Tack. :)
Isabell/Bella Granlund



SKRIVET DEN: 2013-01-03 KL: 20:36:32 URL: http://ovissheten.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: