Död blogg?
2012-11-18 / 10:57:00 / Allmänt

 Ja, här var det dött, minsann.
Inga inlägg på ETT ÅR. Och jag har inte loggat in här på nästan lika länge.
Det är inte lätt när det är svårt. Tänkte börja göra lite sporadiska inlägg här igen, dock ska jag inte ställa några krav på hur ofta jag ska uppdatera, samt om vad. Det blir lite vad som helst.

Kan ju börja med att sammanfatta mitt frånvarande år i bilder.

En tatuering som det ska jobbas vidare på när jag blir rik.
 
Provat solglasögon.
 
Vårdat skadad hund (fick en pinne mellan trampdynorna, fick sys).
 
Tagit hand om får.
 
Firat midsommar med Leela.
 
Skaffat ny frisyr och nya barbeller i läppen.
 
Ridit in i solnedgången på min systers ädla springare.
 
Gått på äckligt vackra höstpromenader. (Och färgat håret svart, big mistake.)
 
Kommer även några uppdateringar med det som tecknats under det gångna året.
Vilket inte blivit så mycket, haft annat att göra, som att jobba och ta körkort mm. Du vet, sånt som andra människor inte låter komma ivägen för deras skapande. Synd att jag inte är som alla andra människor då.
 
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: