Fotosession i hästhagen
2012-11-29 / 12:00:00 / Allmänt

Jag ritar inte bara, jag fotar saker ibland också.
 
Jag är inget proffs direkt, jag vet fortfarande inte hur man gör för att se vad man fotar på skärmen stället för att behöva titta i den lilla rutan ovanför. Jag har bara det objektivet kameran kom med. Har ingen kameraväska. Osv, you get the picture...
 
Fast jag vill skaffa något objektiv man kan ta bilder med i dåligt ljus och ett som gör att man kan zooma in jättemycket. Men det är inte direkt högprioriterat.
 
I September fotade jag min syster och hennes häst när vi red i sommarhagen. Jag red också, men min syster är inte riktigt lika duktig på att fota, så det hon fotade blev inte värt att visa upp. Och det finns ju redan bilder på mig i bloggen.
 
Utan vidare krusiduller tänkte jag nu visa upp några av mina favoritbilder från dagen.
 
Håll till godo.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är något alldeles speciellt med Norsvenskar. De är så vackra, starka, intelligenta men framför allt envisa, de har en vilja av stål och gör inget om de inte själva vill.
 
Väl mött, kära läsare.

1 Kommentarer
Sofie / Komigensofie:

Men gudars vilken fin häst!!! Nordisar är det bästa som finns, tror jag! :)

Svar: Ja, vi har haft tre och alla har varit lika varandra men ändå med väldigt mycket egen personlighet. :) Helt underbara!
Isabell/Bella Granlund



SKRIVET DEN: 2012-11-30 KL: 10:02:47 URL: http://komigensofie.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: