Mer Instagram
2013-04-29 / 18:51:00 / instagram

Följ mig gärna på Instagram, @efraimsdotter.
 
Här kommer ett urval av de bilder jag laddat upp där på senaste.
 
Namnskylt i läder och armband i läder.
En Leela.
En ovanligt vacker aprildag i Tärnsjöskogarna.
Skolaktivitet (karda ull till sadelstoppning) och efterskolanaktivitet (supa skallen av sig).
Det absout äckligaste mineralvattnet jag smakat och en gammal samt en ny tatueringsmaskin som finns att beskåda på sjöhistoriska riksmuseets utställning Tro, Hopp och Kärlek. Rekommenderas varmt.
Lite in progress-bilder på det jag tecknar för ögonblicket. Haft en lång svacka i tecknandet, men hoppas på att rätta till det i sommar. Just nu: en kavallerist med häst i första världskrigstappning.

1 Kommentarer
Julia - 20 år och aktiv som medium:

Meeen vilken fin hund! Vad är det för ras? :)

Svar: Hon är en gatuhund från Portugal, så det är svårt att säga helt säkert då hon inte har några papper (inget vet ens hur gammal hon är!) men jag är helt säker på att hon är 50% Portugusisk Boskapshund, men den andra halvan är lite osäker. Men är ändå rätt säker på att det är 25% Portugisisk Podenco (strävhårig) och 25% Greyhound. :) Hon är nog alldeles säkert den enda i sitt slag i Sverige. ;)Och Leela tackar för komplimangen!
Isabell/Bella Granlund



SKRIVET DEN: 2013-05-14 KL: 13:49:48 URL: http://englarum.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: