En för tidig julklapp åt byrackan
2013-11-22 / 23:38:46 / Allmänt

Nu har jag snart gått på sadelmakeriskolan i ett år, tänk så fort tiden går när man är stressad!
 
I ett år har jag gått här och jag har inte gjort NÅGOT åt min stackars hund som fått gå runt med samma gamla halsband som jag köpte åt henne när jag hämtade hem henne för över 2,5 år sedan.
 
MEN NU.
Nu jäklar har hon blivit bortskämd, jädrar i min lilla låda!
 

KOLLA IN! Snacka om bling-bling
.
Gjorde även ett matchande koppel till med fodrat handtag och en liten D-ring att knyta fast bajspåsar i. FANCY!
 
Jag är rätt nöjd med designen, faktiskt.
Jag höll på att bli tokig på den ljusa dekorsömmen och att limma fast fodringen, men resultatet gjorde det väl värt mödan.
 
Och den sitter SÅ mycket bättre på hunden än vad det gamla halsbandet gjorde!
Leela är lika nöjd som jag, tror jag.
 
Nä, nog med skryt för den här gången.
Nästa gång blir det ett ridhuvudlag eller en tömkörningsdäckel här på bloggen.
Tjoflöjt!

2 Kommentarer
På Selmas gata:

Men hjälp! Du är ju helt fantastiskt duktig!:) Lycklig vovve du har som får bära något så fint:)



SKRIVET DEN: 2014-01-06 KL: 10:46:33 URL: http://selmasgata.blogspot.se/
LEXODIAC :

Himla fint! Och så blir allt mycket mer speciellt när man gjort det själv.

Måste också få säga att bilderna i din header är grymt fina.

Svar: Ja, det blir det, känns ju alltid extra kul när någon frågar vart man köpt det och en kan svara "Jag har gjort den själv!" :)
Isabell/Bella Granlund



SKRIVET DEN: 2014-01-26 KL: 01:09:27 URL: http://lexodiac.blogspot.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: