En grimma och ett bälte
2013-06-30 / 13:53:00 / Djur

Jag har gjort en dubbelsydd grimma i svart läder med mässingbeslag, kullrad nosrem och fodrat nackstycke, storlek ponny.

Grimman var obligatosrisk, så jag gjorde den åt ponnyn jag lärde mig rida på (eller snarare lärde mig inte ramla av när hästen bockar), gotlandsrusset Ida.
 
 
 
 Sötponnyn.
 
Sen fick jag en beställning på ett flätat, dubbelsytt bälte som skulle bäras vi motorcykelkörning.
Gjorde det helt i svart med ett enkelt nickelspänne. Fick senare en beställning på två exakt likadana bälten till, så jag antar att det blev en omtyckt design.
 

 
Fler, lite roligare saker to come.
Som till exempel burkar i läder, en uppsjö av armband, nyckelringar, en magväska och halsband.
Stay tuned.
 
 

1 Kommentarer
Kliar och sticks:

Du har alltså GJORT dem?! Grymt imponerad!!!

Svar: Ja, det är jag som har gjort dem. Tack. :)
Isabell/Bella Granlund



SKRIVET DEN: 2013-07-04 KL: 07:10:38 URL: http://kliarochsticks.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: