Tänk vad lite tyg (och vinyl) kan göra!
2013-04-19 / 17:00:00 / Annat kreativt

Jag klev in i mitt kök förra veckan, såg mig omkring och insåg att svart och mörklila inte klär mitt kök.
 Jag har nästan uteslutande svarta möbler, men jag insåg att mitt kök helt enkelt inte är lika emo som resten av lägenheten. Så jag tvingade min manglade Fårrd till IKEA och gick loss på textilier och andra snorbilliga prylar, som sig bör då man är student.
 
Här kommer några asdeppiga bilder på köket innan sommarfärgerna gjorde intrång och rånmördade vinterdeppen.
 
 
Och här några bilder på resultatet av ett IKEA-besök och en trasmatta skänkt av svärfar med sambo. Det kan vara den absolut skönaste mattan att gå barfota på någonsin, men jag har inte gått på alla mattor som någonsin funnits, så jag kan inte vara helt säker. Men minst 94% säker i alla fall.
 
 
 
Bättre stämning blev det allt.
Sedan köpte jag hem lite billigt vinyl från skolan, och bestämde mig för att göra något kul med det - nämligen klä om sitsen på köksstolarna!
 
 
 
Jag är KÄR i färgen!
 
Jag visar lite mer ingående i ett annat inlägg vad jag hittade under det gamla överdraget (oväntade upptäkter!) samt före- och efterbilder.
 
Nu ska jag äta chips och pilla navel, som sig bör en fredagkväll.
BYE BYE BLOGGEN C U SOON

1 Kommentarer
Pelle:

Det blev mycket bättre, mate! Mycket!

Svar: Jag ska bära med mig dina ord i en alldeles egen del av mitt hjärta så länge jag lever.Eller ja, "tack" kan man väl också säga...
Isabell/Bella Granlund



SKRIVET DEN: 2013-04-20 KL: 18:34:25 URL: http://pellespersonliga.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: