Basenji
2011-08-29 / 11:23:09 / Djur

Jag är så sjukt självkritisk.
Jag skiter fullständigt i komplimanger - har jag bestämt mig för att en bild blev fel och ful så är det så.

Jag kände mig nästan taskig när jag gav bort den här bilden.
Som om jag tvingade på en annan människa en ful jävla bild som ingen skulle vilja ha.

Men som tur är tyglar jag min inre negativa röst och övertalar mig själv att bilden faktiskt är okej. Man ser ju vad det föreställer, det är väl huvudsaken?

Men att vara kritisk och hänga upp sig på detaljer andra inte ser kan vara bra - då gör man förhoppningsvis bättre ifrån sig nästa gång.
Eller också betyder det bara att man fan aldrig är nöjd.






Jag vill självklart höra vad ni tycker.
Vad är bra, vad är dåligt? Något jag borde tänka på i framtiden?
Ju fler kommentarer desto bättre!

4 Kommentarer
Syster din:

Bra:Kropparna

Dåligt:Huvudena

Framtiden:Ge upp bara!



Nejdå, men rita snyggare huvuden så löser det sig.



Kram din kära syster.



SKRIVET DEN: 2011-08-30 KL: 12:38:51
Bella:

Haha! Jävlar vad konstruktivt "rita snyggare huvud", liksom inga tips om HUR eller så? ;D



Ja jag ger banne mig upp.



SKRIVET DEN: 2011-08-31 KL: 10:24:15 URL: http://igranlund.blogg.se/
Åkerberg:

dom är jättefina Bella!



SKRIVET DEN: 2011-09-06 KL: 12:32:03
Sheriilyn:

åh så himla fint du ritar!



svar: De är superfina de muggarna. Hon har en hel samling med dem. :)



SKRIVET DEN: 2011-09-09 KL: 15:14:22 URL: http://sheriilyn.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: